Reklamace a vrácení zboží

Nejsi spokojena s produktem a ráda bys jej reklamovala nebo vrátila? To je v pohodě a plně to chápeme, taky se nám to občas stane. Sepsali jsme Ti krátký návod jak postupovat dále, aby jsi byla maximálně spokojena.

Jak postupovat pro uplatnění reklamace?

Na všechny naše produkty se vztahuje záruka 2 roky. Během této doby můžeš produkty reklamovat, ale když bude zboží nést známky nesprávného používání, reklamaci ti nemusíme uznat. Proto se ke své kabelce nebo batohu chovej dle svého nejlepšího svědomí. Pro reklamaci prosím využij tento formulář!

Jak postupovat v případě vrácení zboží?

Při nákupu zboží přes internet máš ze zákona nárok na vrácení bez udání důvodu do 14 dnů. Tohle zboží však musí být v původním stavu, s visačkou a nepoškozené. Bohužel, jakýkoliv typ poškození pro nás bude znamenat to, že zboží již nedokážeme nejspíše prodat, tedy ne tak lehce. Pro vrácení zboží prosím využij tento formulář!

Jak zboží správně zabalit?

Víme, že to bude složité, ale rádi bychom Tě v případě zaslání zboží nám zpět poprosili o zabalení do krabice, nikoliv v měkkém obalu, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy. Bohužel, takto poškozené zboží by pro nás bylo nepřijatelné a zbytečně bychom se tak vystavovali problému.

Informuj nás prosím e-mailem

O tom, že chceš zboží vrátit či reklamovat nás, prosím, informuj na uvedenou e-mailovou adresu info@lafem.cz. Můžeme se tak rovnou domluvit či více specifikovat daný problém, vrácení či reklamaci. Budeme totiž rádi, když budeš s námi maximálně spokojena.

Kam mám balík poslat?

Pro zaslání balíku stačí využít služeb Zásilkovny. Po pečlivém zabalení zboží, prosím, vlož do krabice také reklamační formulář, který si můžeš stáhnout zde. Jakmile tohle budeš mít, stačí na Zásilkovně říct kód 92769385 a oni už budou vědět, jak dále postupovat. Jakmile balík předáš, je všechno již na nás.

Jak bude reklamace probíhat?

Jakmile obdržíme zboží my, budeme Tě co nejdříve informovat ohledně vyřízení reklamace. Ze zákona na to máme 30 dnů, ale sami víme, jak moc je to dlouho. Proto se pokusíme vyřídit Tvoji reklamaci co nejdříve. Vážně, máš naše slovo.

Kdy a jak mi budou vráceny peníze?

Pokud zboží vracíš, tak peníze Ti budou vráceny ihned po obdržení zboží u nás. Pokud ho reklamuješ, tak ti peníze pošleme ihned po uznání reklamace. Vratnou částku Ti budeme vracet na Tvůj bankovní účet. Účet samotný, prosím, nezapomeň uvést ve formuláři, který máš přiložit do krabice pro vrácení/reklamaci.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Na vyřízení reklamace máme ze zákona 30 dnů. Ale víme, jak člověk je rád, když se to podaří dříve. Proto máš naše slovo, že se to budeme snažit vyřídit co nejrychleji.